De Vereniging

De Vereniging voor Parapsychologie is opgericht in 1983 met als doel:
Het bevorderen van de belangstelling voor parapsychologie, het spirituele en het esoterische en het vergroten van de interesse in alternatieve geneeswijzen.

Gemiddeld een keer per maand is er een thema-avond.
Voor adres van de lezingen, zie route beschrijving.
Op zo’n avond komt een spreker een lezing verzorgen over een onderwerp uit de Parapsychologie of verwante gebieden, zoals Reïncarnatie, UFO’s, Psychometrie, Kirlianfotografie, Handlijn-kunde en Astrologie, Gezondheid, Chinese geneeswijze, Bach Bloesem Remedies, Reiki, Intuïtie of we houden een Dreamtime Healing concert, of een avond Mantrazingen.
Deze avonden zijn toegankelijk voor zowel leden als niet-leden.

Ook vinden er regelmatig huisavonden plaats, uitsluitend voor leden. In kleine kring wordt dan een onderwerp dieper en/of praktischer uitgewerkt onder leiding van een deskundige op het betreffende gebied.

Afbeeldingen: Martine Clausen, Marjorie van der Grijn-de Jong en Hannie de Jong (logo)